唯恐天下不乱之豕!19.05.2011

唯恐天下不乱之豕!
这么肥血液怎么不沸腾哪!好心你去看医生哪!顺便看心理医生哪!
‎[ 土犬经典语录 ]

"... Sebenarnya, darah saya sekarang ini tengah panas ni. Ini bukan main-main. Darah saya tengah panas, bulu roma saya sedang tegak ni... sebab majlis terakhir (saya) di Kelantan tadi, saya istihar, di hadapan polis, saya sebut kepada kakitangan keselamatan, kalau nak sampaikan ini ke Bukit Aman, silakan. Tolong tape apa yang saya cakap."

中文翻译:……我的血液现在正沸腾。这不是闹着玩的。我的血液正在沸腾,我的毛发也正竖立……因为在吉兰丹的活动中,我表明,在警方面前,我告诉这些治安队员,如果你要通知武吉阿曼(全国警察总部),请吧。请录下我所说的话。




"Kalau ada pihak di Pulau Pinang, terutama di antara paderi Kristian, yang didokong oleh DAP Pulau Pinang, terus dengan agenda yang kita tahu, niat mereka ini, saya tawar... kalau nak perang salib boleh. Ini Salahuddin Ayyubi dari negara Malaysia"

中文翻译:如果有人来自槟城,特别是来自那些受槟城行动党支持的基督教牧师群体,继续进行我们所知道的议程,他们的企图,这是我的献议……如果要展开圣战的话,可以。我就是马来西亚的萨拉哈丁‧阿拉尤比(圣战时期的传奇回教领袖)。



"Sampai sekarang ini, usaha mencabar posisi, kedaulatan dan digniti kita umat Melayu Islam, terus menurus, dihayunkan di sana sini. Cabaran ke arah posisi kedaulatan digniti kita umat Melayu Islam, yang menjadi penduduk majoriti, yang menjadi penduduk dan ketuanan negara asal ini, mereka cabar terus menerus."

中文翻译:迄今为止,那些挑战我们马来回教徒的地位、主权与尊严的企图,仍然持续,在这里和那里摇来摆去。这些挑战冲着我们马来回教徒的主权与尊严而来,我们是大多数的族群,是这个国家的真正居民与主人,他们继续挑战(我们)。



"Bermula dengan isu-isu bangsa, sekarang berjangkit kepada isu-isu agama. Bila berjangkit kepada isu agama, ertinya jihad."

中文翻译:一开始是种族课题,现在则轮到宗教课题。当来到宗教课题,这意味着圣战。




"Mula mula bila tercetus berita ini, keesokan hari semua nafi, dan seolah-olah tuduh pula Utusan (Malaysia) tidak bertanggungjawab. Tanya setiausaha agung Perkasa, tanya rakan-rakan Perkasa... saya salah seorang awal-awal lagi saya kata 'sah, benda ini betul'."

中文翻译:当这个新闻引爆后,他们在下一天全部都否认,就好像《前锋报》真的不负责任似的。问问看土权总秘书,问问看土权的朋友,我是其中一个最早说‘对,这东西正确’的人。



其45分钟短片:http://www.malaysiakini.tv/video/21608/ibrahim-ali-speech---seditious-or-norm.html

No comments:

Post a Comment

欢迎您来给我一些的建议。这样我才能更快的进步哦!!